dinsdag 3 februari 2009

SAL6, deel 6 is klaar

Zo, blok 6 staat erop. Het was een heel werk met vrij veel confetti-steekjes. Toen ik er bijna klaar mee was bleek dat ik 1 kleurtje DMC miste, dus dat maar meteen besteld en vandaag viel het door de brievenbus. Even de laatste steekjes gemaakt et voilá: klaar. Blok 7 is een vogeltje geloof ik, ik zal dat deel vandaag of morgen wel in de mailbox krijgen (alsof ik niets te doen heb) Ik heb geprobeerd een totaal foto van dit werk te maken en dat viel niet mee. Lap op de vloer, ik op een krukje ervoor/boven. Het is redelijk gelukt kijk zelf maar. Over deze 6 blokken heb ik 10 maanden (en 2 dagen) gedaan. Ik wilde iedere maand een blok doen, dat red ik dus niet. Maar ach, op zo'n groot werk (30 blokken) maakt een maandje meer of minder toch niets uit. Toch?

4 opmerkingen:

atelierlemlem zei

Euh...ik zou er nog veel langer over doen hoor! Het ziet er heel leuk uit! Dertig blokjes...oef!

Sanderijn zei

Hij begint al echt ergens op te lijken hè? Hoe meer je ervan borduurt, hoe mooier hij wordt! Ik laat mijn vriend de lap altijd omhoog houden om er een foto van te maken...

Anoniem zei

Wauw schitterend een heel werk maar als het eenmaal met de tijd klaar is dan heb je ook iets heel moois, succes ermee

groetjes van ons Marianneke

MariecusBruyn zei

Ik ben een beetje aan het bijlezen geweest, de voorbije weken zijn hier behoorlijk druk geweest.
Wat een prachtig blokkenwerk! Hopelijk gaat het een beetje beter met je knie, maar wandelend borduren lijkt me ook niet erg makkelijk :p
OT: dank je wel voor het mee ondersteunen van Yvette. Het heeft haar echt deugd gedaan.