dinsdag 3 februari 2009

Bestel maar, bestel maar, bestel maar.............

Tsja, ik heb gehoord dat meerdere handwerkdames er last van hebben: een bestelvinger. Meestal aan de rechterhand, tussen duim en middelvinger gezeten. Wat ik allemaal in bestelling heb................ Geplastificeerde stof en biasband om slabben temaken voor zoonlief DMC garens voor de SAL My Love in maart Borduurnaalden, naaldenkoker, sleutelhanger en nog wat DMC voor SAL6 Kralen en metaaldraad voor stekenmarkeerders te maken Een starterspakket om sokken te leren breien Het is maar goed dat februari een korte maand is, anders hadden we honger gehad aan het einde van de maand. UWYH....................euh, even vergeten geloof ik (en tijd heb ik eigenlijk ook niet) Klik hier voor meer gratis plaatjes

3 opmerkingen:

Ingrid Krosse zei

Hoi Miriam,

Ik las dat je een starterspakket hebt besteld om sokken te breien, zou ik mogen weten waar ik deze kan bestellen, ik wil het ook graag leren.

Groetjes, Ingrid

Miriam zei

Hoi Ingrid,

Zo'n starterspakket kun je bij Wolhalla bestellen. Er zijn er 2 (verschil zit em in de wol die erin zit). De kleur(naam/nummer) van de wol kun je op het bestelformulier aangeven.

Groetjes,
Miriam

Anoniem zei

Gezellig hoor dat bestellen allemaal hahaha kan je nog wat leuks verwachten in je brievenbus en och er zal eind van de maand toch ook nog wel wat in de vriezer zitten denk ik, wens je er veel plezier mee
groetjes van ons Marianneke