dinsdag 4 november 2008

De naaimachine van stal gehaald.

Vandaag m'n naaimachine maar weer eens van boven gehaald. Ik zit heel graag achter de machine maar zoonlief vind het té leuk om stekkers uit stopcontacten te trekken en/of tussen m'n voeten door op het pedaal te duwen. Het is dus al mááááánden geleden dat ik iets genaaid heb. Maar omdat ik toch echt voor het einde van deze maand een zelfmaakproject(je) maken wilde voor een verkoudheidsSWAP moest het er toch weer eens van komen. Stof (zie hierboven), garen en een patroon van het wereldwijdeweb lagen al geruime tijd te wachten. Zoonlief heeft zich keurig ingehouden (maar 1 keer de stekker uit het stopcontact getrokken) dus m'n projectje is klaar! Ik kan geen foto laten zien, eerst moet m'n pakketje aangekomen zijn bij m'n SWAPmaatje.
Morgen maak ik wat foto's bij daglicht, dan wordt het geheel ingepakt en verzonden. Ik hoop dat het volgende week ter plaatse is. Dit is m'n eerste SWAP, dus ik ben benieuwd of ik niet te weinig of juist te veel gedaan heb. Best spannend, ook omdat je ook wel eens hoort dat pakketjes niet aankomen. Dat zou pas balen zijn! Wordt vervolgd dus.............

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

Het komt wel goed, geen zorgen maken.
Swaps zijn fun!!!
Ik ben benieuwd :D

Miriam zei

Gisteren is het pakket op de post gegaan. Ik hoop dat het eind komende week (of begin van de week erop) het pakket arriveerd.