woensdag 30 juli 2008

SAL6, deel 4 is klaar.

Ondanks de warmte heb ik het klaargespeeld om een blok van de afghan Natures Home te borduren. Hierna deel 5 (logisch, dûh) en dan is de bovenste rij helemaal klaar. In totaal zijn het 30 blokken, ik kan nog even door borduren aan deze enorme lap.



Ik krijg de 4 blokken niet op één foto, maar ik zal iedere keer als er een rij van 5 blokken klaar is een foto maken van de hele lap. Tot die tijd fotografeer ik enkel het blok dat dan klaar is (en het naastliggende blok)

2 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Wat een werk 30 blokken! Knap hoor. Ziet er al heel leuk uit.

Miriam zei

Ja, 30 blokken: 1 blok per maand: 30 maanden: is dus 2,5 jaar. Het is wel een goed te borduren (duidelijke) patroon, de stof is ook niet ál te fijntjes. Het werkt echt lekker, dat scheelt wel een stuk.