vrijdag 18 juli 2008

Sal4, deel 6 is klaar.

Het gaat al opschieten met deze SAL. Nu weer lekker verder met SAL6, de afghan Nature's Home. Ook ben ik met een animalbaby begonnen voor een geboortelap, maar ik heb een nogal fijne stof gekozen dus dat gaat niet zo snel bij lamplicht 's-avonds. In augustus starten er weer 2 SAL's, een kleintje met poesjes in mokken en een middelgrote met kabouters (leuk voor op Kindliefs kamertje)

Ook was ik van plan weer eens achter de naaimachine te kruipen, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd. Kindlief vind het een beetje té interessant en kruipt over het voetpedaal, trekt aan de draad de stekker uit het stopcontact, of hangt aan m'n arm of been. Niet echt een veilige situatie zo. (en dan heb ik het nog niet over spelden, scharen etc. die in z'n handjes kunnen belanden) Het zomerproject (overhemd Manlief) loopt dus danig gevaar. Maar binnenkort 'moet' het gaan gebeuren, ik heb nl. stof gekocht (Minna van IKEA in een schitterende kleur: beetje petrol achtig blauw) om een Mei Tai te maken. Ik borrel alweer over van de ideetjes hoe ik het rugpand ga versieren!

Geen opmerkingen: