donderdag 29 november 2007

GUL: Geef Uit Liefde of PIF: Pay It Forward

YES! Ik kwam op het blog van Myrthestiek ( http://myrthestiek.blogspot.com/ ) net op tijd om in te schrijven op een soort van kettingbrief idee: GUL ook wel PIF. Dit houdt in dat ik en twee anderen mettertijd een cadeautje van haar gaan ontvangen. Het houdt ook in dat ik aan 3 anderen cadeautjes ga geven. En die drie anderen ook weer aan 3 anderen en zo verder. Zo'n leuk idee!!
Hoe kom je in aanmerking voor een cadeautje (zelfgemaakt of zelfgekocht) van mij? Moeilijk is het niet: de eerste 3 mensen die op dit bericht reageren krijgen van mij een cadeautje. Ik heb nog geen idee wat het wordt: ik laat me inspireren door jouw blog. De tegenprestatie bestaat eruit dat je zelf ook een bericht op je blog opneemt en ook voor 3 mensen cadeautjes maakt e/o koopt. Een blog is dus wel een voorwaarde, zodat je het door kunt geven en zodat ik mij kan laten inspireren voor jouw cadeautje. Let op: mijn cadeautjes zullen waarschijnlijk pas in 2008 verstuurd worden in verband met de tijd die kindlief vraagt en het feit dat ons huis te koop staat en er dus een verhuizing kan gaan plaatsvinden.

3 opmerkingen:

Myrthestiek zei

Hoi Miriam,

zou je mij je gegevens nog een keertje door willen sturen?
Mijn pc is vorige week plat gegaan en ben dus alle gegevens kwijt :-(.

Miriam zei

Oei, da's lastig! Ik heb het oude mailtje nogmaals gestuurd. Nu ben je wel de eerste die reageert.....kom je eigenlijk in aanmerking voor een cadeautje!

Myrthestiek zei

Ha, ha en ik zeker weer 3 mensen zoeken voor de PIF ;o).