donderdag 29 november 2007

Breien voor kindlief.


Ik kon me weer eens niet beheersen en heb een voorraad wol ingeslagen om truitjes te breien voor kindlief. Ik ben begonnen met een lekker zacht garen een mouwloos hesje te maken. Als ik garen genoeg heb komen daar nog sokjes bij. Zo'n klein hesje (maat 68) op naald 5: dat gaat lekker vlot. Wat mij opvalt, in de vele blogs die ik lees, is dat er weinig melding gemaakt wordt van mijn favoriete garenleverancier: M+M Wol-post. http://www.wolpost.nl/ Ik bestel via internet en binnen no-time staat de postbode met een doos aan de deur. Wat helemaal leuk is: ieder jaar krijg ik hun catalogus toegestuurd met daarin allemaal garen staaltjes. Je kunt dus de wol zien en voelen en kom je niet voor onaangename verrassingen te staan. Je kunt ook lid worden, dan krijg je patroonboeken opgestuurd en korting op het garen. Ik vind het een aanrader!

Geen opmerkingen: