woensdag 3 oktober 2007

Naailes

Vandaag weer naar naailes geweest. Een dame die voor patroontekenen examen moet doen in juni moest een 'model' hebben, dat wil zeggen: iemand die ze de maat kan nemen en dan een patroon op maat voor maakt. Ik ben dus de maat genomen voor een broekpatroon. Ze wilt zelfs een broek voor me maken! Ik heb nog stoffen genoeg, van mij mag ze. Zelf heb ik een fout gemaakt bij het knippen van de stof voor een overhemd voor manlief: de strepen lopen niet door op de schouders! Ik ga er maar zo'n pas in zetten op het achterpand, dan laat ik daar de strepen horizontaal lopen. Het zullen de zwangerschapshormonen wel geweest zijn die me die fout hebben doen laten maken. Thuis nog even de versteviging geknipt (morgen even opstrijken) en de mouwen doorgeslagen. Morgen wil ik echt even het truitje voor de kleine af breien, het is maar een klein stukje maar ik kom er maar niet toe.

Geen opmerkingen: