donderdag 27 september 2007

Toekomsthobby?

Op diverse creatieve weblogs kom ik het quilten tegen. Nu heb ik een aantal jaren geleden een quilt tentoonstelling in Rijswijk bezocht en toen begon het mij al te kriebelen. Die kriebel is wat op de achtergrond geraakt maar is bij het lezen en bekijken van de weblogs weer helemaal naar boven komen drijven. Maar waar haal ik de tijd vandaan?? Word er ergens een workshop 'tijd creeƫren' gegeven? Ik schrijf me bij deze in. Ook zo mooi: turks haken. In de HzG stonden schitterende haakwerken, om te watertanden. Maar nergens te vinden hoe het moet! Misschien maar goed ook!? Ook kwam ik nog een Brei U.F.O. tegen: wanten (ook uit een HzG). 1 Want is bijna klaar, de andere moet nog. Ik moet maar eens een lijstje met W.I.P's en U.F.O's maken. En meteen maar een wensenlijst met nieuwe projecten en/of nieuwe hobby's. Anders zou ik het allemaal nog gaan vergeten ook.

Geen opmerkingen: