zondag 29 januari 2023

Mixed Media Morsels Misfit Makeovers

 Vorig jaar ben ik op mei 'vastgelopen' met de Mixed Media Morsels. Dit jaar wil ik weer gewoon meedoen, het is toch wel heel erg leuk. Dit jaar is het onderwerp Misfit Makeovers en die maken we dus in een zelfgemaakt junkjournal. Dat junkjournal heb ik vandaag gemaakt.

Ik gebruikte als kaft 2 stukken karton die ik uit een doos sneed (doos met kleding die ik voor zoon besteld had), het papier binnen, buiten en op de rug is handgemaakt papier wat ik al járen in huis heb maar zelden gebruik. Binnenin heb ik 3 A4 papieren gevouwen en ingebonden (dan heb ik dus 12 plaatsen om de maandelijkse opdrachten te maken), 1 papier heb ik geprint (muziekpapier), 1 papier is designpapier van Stampin up en 1 papier is uit een kleurboek gehaald. Ik had al een poos de We R Memory Keepers    Book Cover Guide in huis en die kon ik nu mooi gebruiken om de gaatjes te maken waar ik de binddraad doorheen haalde.

Komende week hoop ik tijd te hebben voor de januari opdracht, maar voor nu heb ik in ieder geval m'n journal:




1 opmerking:

conny's quilts en creaties zei

Wat een mooi boekje zo, het nodigt echt uit om leuke opdrachten in te gaan maken.