woensdag 25 januari 2023

Hobbydagje bij vriendin

 Vandaag weer een heerlijk hobbydagje gehad bij een lieve vriendin, die wonder boven wonder net zoveel, zo niet meer!, hobby's heeft als ik èn een behoorlijk aantal dezelfde hobby's. Dus de keuze is reuze op zo'n dag! We houden het op een SWAPje en een workshopje. Om de beurt bereiden we dat voor. En voor vandaag had zij een heel leuke kerstkaart SWAP (met puf sneeuw!), een fun-fold verjaardagskaart èn een boeksel opdracht. In augustus hadden we een workshopje boekselen gedaan op de Paperpassion, zó leuk. Dus nu gaan we dat ook integreren op ons gezamelijk hobbydagje (ik zag dat ik m'n boeksels van augustus nooit op m'n blog heb gezet, dat ga ik nog doen!)

De kerstkaart (tevens de 1e van dit jaar, pensioentje 2023 is 40 kerstkaarten te maken. Nu nog 39 dus):



De funfold verjaardagskaart (ik heb er 2 gemaakt):





en het boeksel:







Geen opmerkingen: