dinsdag 21 juni 2022

ATCtje gemaakt

 Op de ATC SWAP groep ATC Kaarten, Coins & Pocket Letters is er een leuke SWAP. De ik-maak-blij-swap: iemand vraagt een ATC met een bepaald thema, daar kun je op reageren met Ik maak ... blij en ik wil zelf een ATC met als thema xyz. En de volgende reageert dan op jouw bericht met Ik maak ... blij en ik wil zelf een ATC met als thema opq. Enzovoort.

Ik reageerde op een dame die graag een ATC in ArtDeco stijl wilde. Dat vond ik nu eens een leuke uitdaging. Ik heb een ArtDeco-achtig vellum ingekleurd met een ArtDeco-achtige kleur. En omdat vellum het mooist is als er licht doorheen valt heb ik niet zozeer een kaartje als wel een omlijsting gemaakt: een soort van glas-in-lood raam in ArtDeco stijl dus. Heel moeilijk om dit duidelijk op de foto te zetten!



Geen opmerkingen: