vrijdag 22 oktober 2021

Zin in breien

 Wat had ik een zin om te breien, allerlei haak-, quilt- en andere creaprojecten lagen klaar om aan te werken, maar ik wilde alleen maar breien. En omdat ik bezig geweest was met het opstellen van de pensioentjeslijst voor 2022 en ik daar een paar sokken op had gezet, wilde ik sokken breien. Niet de spiraalsokken die ik al diverse keren gebreid had, nee: echte (met een hiel erin gebreid dus). Ik heb een bol sokkenwol uit voorraad gepakt en heb daar een leuk sokpatroon bij gezocht. Wel toe-up (vanaf de teen naar het been breien is dat), dat doe ik het liefst. 

En voor het gezellige ook een haardvuurtje (met geluid, jawel) op YouTube opgezocht en laten spelen. Heerlijk!



Dit wordt trouwens m'n HeerlijkHandwerkHalfUurtjes project, het quiltproject dat ik daar eerst voor wilde gebruiken is toch niet zo handig. Een breiwerkje pak ik net even wat makkelijker op voor een half uur.

Geen opmerkingen: