woensdag 6 oktober 2021

Stampin'Up kaarten SWAP

 Op zondag 26 september hadden we een teamdag van onze SU-demonstratrice. Zó gezellig!!!
We hebben vantevoren allemaal 2 kaarten voorbereid voor de SWAP. Dus alles in 7-voud snijden, stempelen,......... 1 Kaart maak je alvast zelf en de onderdelen voor de andere kaarten doe je, per kaart natuurlijk, in een speciaal kaartenzakje. En dan geef je de andere dames hun exemplaar om te maken en krijg je dus zelf ook 12 zakjes om kaarten mee te maken. En dan, als iedereen klaar is, kijken wat iedereen voor kaarten gemaakt heeft met dezelfde onderdelen: en dat kan heel verrassend zijn.

Deze kaarten heb ik voorbereid:


Ik heb de kleur Polished Pink (in het echt nog veel rozer dan op de foto) gebruikt, vellum en de stempelset Quiet Meadow (met bijbehorende dies). Het envelopje heb ik ook zelfgemaakt, de kaart is 10.5 cm in het vierkant en daar is zo snel geen bijpassende enveloppe voor te kopen.



Voor deze kaart heb ik eens gekleurd cardstock gepakt: Sahara Sand. De kleuren inkt die ik gebruikt heb zijn Night of Navy en Mango Melody. De stempelset (met bijbehorende dies) heet Pretty Perennials en de embossfolder is Painted Texture. 


Geen opmerkingen: