donderdag 2 september 2021

Verjaardagskaartje

 Gisterenavond maakte ik een verjaardagskaart voor een tante van man. Die vindt zelfgemaakte kaarten zó leuk om te ontvangen, daar doe ik het graag voor. Tevens is deze kaart voor een uitdaging op de groep Marion Stempelt (zij is mijn demostratice van Stampin'Up). De uitdaging was: maak een kaartje of een doosje met een oude of een nieuwe SAB set. Nu heb ik een hele serie SAB sets, dus de keuze was reuze. Maar de kaart moest ook bij tante passen....dus ik kwam uit op een combinatie van de set Avant Garden en de set Delicate Details (beiden uit 2017). 



Ik heb 2 kleuren inkt gebruikt: Tempting Turquoise en Wild Wasabi, beiden niet meer in het assortiment. De lichte afdruk is de schaduwafdruk: stempel inkten, afdrukken (donker) en nogmaals afdrukken (licht). En voor een leuk effect de rechterbovenhoekjes afgerond.

Geen opmerkingen: