woensdag 22 september 2021

ATC SWAP Insecten

 Het SWAP onderwerp voor deze maand is insecten.....geweldig. Ik had eerst allerlei insecten stempels klaargelegd, maar kreeg een boek in handen met 'knip&plak collage-plaatjes'. En daarin staat sowieso heel veel moois, maar ook 2 bladzijdes vòl insecten. Het is de bedoeling ze uit het boek te knippen, maar ik heb eerst kopietjes getrokken en heb die verknipt. Sinds we een laserprinter hebben is dit zoveel beter te doen, echt een aanrader om daarin te investeren!
Ook had ik allerlei ideetjes over de achtergrond, maar vanmorgen keek ik naar het YouTube kanaal Lisa's Stamp Studio en zij had een leuke manier om achtergrondjes te maken. Met een stuk 'plakband' (van dat plakband dat je na het plakken kunt verwijderen zonder het onderliggende papier te beschadigen) in een inktpad dabben (met de kleefkant!) en dan op het projectpapier 'stempelen'. Sommige van m'n inktpads zitten nog zo vol dat er wat veel inkt meekwam, maar ik ben tevreden met het uiteindelijke resultaat.



Ik heb 4 kleuren groene inkt gebruikt: Lemon Lime Twist, Old Olive, Tranquil Tide en Always Artichoke. Alle 4 van Stampin' Up.

Geen opmerkingen: