dinsdag 1 juni 2021

#KoffieboontjesKAL (update 9 juni)

 Vandaag, 1 juni, start de KoffieboontjesKAL bij it is a sarah. Heel de maand juni (je mag er langer over doen hoor, maar de KAL stopt de 30e) breien of haken we een project met het koffieboontje (steekje) erin verwerkt. Ik heb een leuk mutspatroon gevonden op Ravelry en in m'n neverending stash zat natuurlijk nog een bol garen die hiervoor geschikt is. Projecttasje erbij en starten maar!




 Update 9 juni 2021: ik ben gestopt met de koffieboontjesKAL. Het opzetten wilde niet (ik mag en kan blijkbaar niet tot 160 tellen in dit huis), toen ik eindelijk tot 160 opgezet had (in de auto, op de oprit, in alle rust en stilte maar wel heel erg warm) bleek er een draai in het werk te zitten (rondbreien) en dit tot 3x aan toe. Het garen knoopt als een gek (ik brei van binnenuit de bol dus  dan komt er een kilometer garen in een knoop naar buiten), en de draad die aan de naald vast zit komt iedere keer een stukje uit het verbindingsstuk. Dan stropt de boel ook nog op dus. Nee, veel plezier had ik er niet in zo. En aangezien ik mezelf niet langer wilde pesten heb ik het stukje dat ik gedaan had afgeknipt en mèt de naald weg gegooid. Jammer maar helaas.

1 opmerking:

marion zei

heel veel plezier