dinsdag 27 september 2016

Workshopdagje gehad van Stampin'Up

Wat heb ik genoten afgelopen zaterdag! Ik was een dagje workshop volgen bij Marion van de Griendt, Stampin'Up demontratrice in Tilburg (blog: Marion stempelt). We hadden een dagje 'Kerst in September', echt leuk. We kregen onder andere een zakje met daarin 2 blanco kaarten met enveloppe en dan wat embellishments, papier etc. Iedereen kreeg hetzelfde. En met die spulletjes maakten we die 2 kaartjes. Zo leuk om te zien dat iedereen iets anders maakte met hetzelfde materiaal! Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb:



Er waren ook 2 1op1 workshops met Marion. De eerste was embossen met embospoeder. Dat had ik zelf ook al eens gedaan (thuis) maar het was niet helemaal naar m'n zin. Ik heb dat nu dus echt goed geleerd. De tweede was ook erg leuk: Marion had een tag-set gekocht in een blikje, met de spulletjes daarin kun je dus heel leuke tags maken. Omstebeurt konden we een tag maken bij haar en voor haar was het ook heel erg leuk om te zien hoe iedereen dat aanpakte. Dit is de mijne:


Ook was er nog een verloting van een mooie (kerst)stempelset van Stampin'Up.  Natuurlijk hadden we allemaal een mooie (kerst)stempelset uitgezocht en daar zijn we ook mee aan de slag gegaan (en met hetgeen je dan nog zelf mee van huis genomen had).

Ik had de set Embellished Ornaments gevraagd, die vond ik zó mooi. En daarmee heb ik deze kaart gemaakt:


Ook had ik mijn eigen kerstkaartenspulletjes meegenomen. Dit jaar heb ik voor de stempelset  Flurry of Wishes gekozen (met de ponsen die erbij horen). Daar heb ik dan nog deze kaart mee gemaakt:


Al met al helemaal voor herhaling vatbaar!!!


Geen opmerkingen: