zondag 1 mei 2016

Extra ATC SWAP april, onderwerp: gezichten

Voor de maand april was het onderwerp van een extra ATC SWAP: gezichten. Ik had meteen een paar ideetjes .... ik hoefde enkel nog aan de slag te gaan. Ik kreeg tegen die tijd bij een bestelling van kleding voor mijzelf een heel mooie catalogus van een modemerk, die had ik rap opzij gelegd om voor m'n ATC's te gaan gebruiken. Ik heb een paar mooie foto's op het juiste formaat uitgesneden met m'n nieuwe snijmachine en met een roterend mesje de gezichten eruit gesneden: dat was nog een precies werkje!



Ik had eerst het idee de gezichten te vervangen door bloemen, gras, takken. Of iets van stenen, tegels, beton. Maar toen ik m'n spullen bij elkaar zocht zag ik een pakje chiffon liggen...hmmm.....en hoe een gezicht van chiffon eruit ziet: