dinsdag 8 maart 2016

Gewonnen!

Vorige week stonden de sterren goed voor mij geloof ik! Eerst won ik 2 toegangskaarten voor het CreaWeekend in Gorinchem en een uur later kreeg ik bericht dat ik een stempelworkshop gewonnen had bij Marion Stempelt (klik)
Met z'n viertjes zijn we naar Gorinchem gegaan, bij toeval konden we alle 4 die zaterdag dus dat was leuk! We hebben onze ogen uitgekeken en de portemonnees leeggeschud daar (bijna dan toch, er was gelukkig nog voldoende over om lekker uit eten te gaan voordat we echt naar huis gingen).
En gisteren hadden we met z'n vieren dus die stempelworkshop. Ik had geen enkele ervaring met Stampin-Up (wel gezien de zaterdag ervoor in Gorinchem) en aangezien ik sowieso nog niet veel stempelervaring had heb ik op de workshop echt veel geleerd. Dit is het kaartje wat ik gemaakt heb:


Ook heb ik wat afdrukken gemaakt om ooit op een ATC te verwerken, die komen vanzelf een keer voorbij op m'n blog dus.

1 opmerking:

Pauline zei

Wat een feestelijkheden bij elkaar! Je kaartje ziet er mooi uit. Veel plezier met de opgedane kennis.