vrijdag 1 januari 2016

Gelukkig Nieuwjaar!



Iedereen de beste wensen voor 2016!

Ik heb, weer, als voornemen om meer tijd aan m'n creatieve hobby's te gaan besteden. Misschien dat ik het 'uurtje per dag' weer in het leven ga roepen. Natuurlijk zijn er meer goede voornemens voor 2016: aan mijn gezondheid werken, m'n huis(houden) op orde brengen en houden, meer leuke dingen doen. In 2015 (en daarvoor) is het daar niet zo van gekomen, er is nogal wat achterstand zeg maar.

In december heb ik nog meegedaan aan de WinterSWAP bij de ATC club, deze ATC's heb ik gemaakt:

 
 
En om maar meteen met m'n goede voornemens van start te gaan ga ik nu lekker, een uurtje, breien. Later deze maand zal ik weer eens een foto maken en laten zien van de blauwe schooltrui waarin ik bezig ben.


2 opmerkingen:

Pauline zei

Heel veel succes met je goede voornemen, ik hoop dat je echt tijd vrij kunt maken om deze ontspanning aan te pakken. De beste wensen voor 2016!

Peppy zei

Jij ook de beste wensen voor 2016 en succes met de goede voornemens! Ik ben benieuwd hoe de trui-in-wording er nu uit ziet.
Groeten van Ellen