maandag 2 november 2015

Schooltrui breien en CreaDoe

Deze maand is het weer Geefmaand November, dan probeer je iedere dag iets te geven zonder daar iets voor terug te verwachten. Geven in de breedste zin des woords, ook aandacht geven, iets doen, ... valt daaronder. Ik ben van plan om sowieso iedere dag van deze maand aan een schooltrui te breien, dit doe ik voor/via Eboo in Kenia (klik). Dag 1 was natuurlijk opzetten en de boord breien:


Nu wordt het een lange lap in tricotsteek breien...........niet echt spannend natuurlijk, maar het is voor een goed doel.

Afgelopen zondag zijn we (ik en 3 vriendinnen) naar de CreaDoe in Utrecht geweest, met de trein (was voor mij sinds 1998 geleden dat ik daar in gezeten had). We waren er net voordat de beurs openging en we werden (bijna letterlijk) aan het einde van de dag buitengeveegd. Iedere minuut benut dus en nog niet alles gezien (laat staan dat we tijd hadden voor een workshop). Volgend jaar gaan we er een tweedaagse van maken! Dit is mijn beursbuit:


2 Kralenpakketten om een ketting te maken, reukloze terpentine, vouwbeen, frosted krimpfolie, goud en rood folie, Te Gekke Krijtjes, 4 losse stempels met zo'n blok waarop je ze kleven moet, setje stempeltjes, flesje houtlijn, 4 inktkussentjes, houten stempel met vlinders. Ik kan weer wel even vooruit dus!

Geen opmerkingen: