woensdag 1 juli 2015

Make Things! Week 5 Challenge: Animals

PunkProjects Make Things uitdaging van week 5 was 'dieren'. Maak iets met een dier of geïnspireerd op een dier. Ik had alweer allerlei ideetjes, maar onvoldoende tijd. Ik moest iets vinden dat ik dus binnen een week tijd maken kan.......

Bij het kringloopatelier waar ik met regelmaat te vinden ben hadden we het 'toevallig' over lievelingsdieren. En de dame van wie ik 2 mooie betonnen bladeren kreeg voor in de tuin (ik wilde ze, zij wilde er vanaf) had een leuk lievelingsdier: de neushoorn. Dat was een prima dierkeuze, ik ben meteen thuis in m'n hobbyspullen gaan graven naar m'n krimpfolie, een kleurplaat uitgeprint, overgetrokken op dat folie, uitgeknipt, gaatje erin, in de oven gelegd en tadaaaa:



Sleutelhanger-ring met kettinkje eraan geprutst en klaar is het dankjewel-cadeautje:


Geen opmerkingen: