dinsdag 26 augustus 2014

Spelen

Wat is er toch veel leuks op het WWW te vinden! Vandaag kwam ik viavia bij Bureau Play terecht. En dat is nu helemaal op m'n lijf geschreven......spelen is belangrijk: ook voor 'grote mensen'!

Er was net een speelkwartiertjes week begonnen gisteren, ik kon dus nog meedoen. De opdracht van maandag was: wonderlijk waarnemen, kijk om je heen en vind iets dat je nog niet eerder is opgevallen. En kijk nou toch eens wat ik vond:

Baby's bij een cactus:


En een groeispurt bij een andere cactus:

 
 
 
 
De opdracht van dinsdag is: kleine kadootjes. Laat een kadootje achter voor een onbekende op een openbare plek.

Pffff, lastig met dit slechte weer, geen zin om erop uit te gaan, bang dat het kadootje binnen no-time verregend... is.........maar ik heb al een idee!

Ik heb via Ravelry voor een wildvreemde een patroon gekocht. Ik zocht een leuk patroon, heb gekeken wie het op z'n wishlist had gezet en heb het die dame cadeau gedaan. Ik zou haar gezicht wel eens willen zien als ze het in haar mailbox aantreft! Dit patroon is het geworden:
 
 
 
Allemaal leuke kleine, speelse opdrachtjes! Ben benieuwd wat het morgen is...


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een vreselijk leuk idee, en je hebt er op een schitterende manier invulling aan gegeven. En die cactussen, wat een schitterende fotos!

Miriam zei

De ontvangster van het patroon liet weten dat ze zeer aangenaam verrast was!

Karin zei

Wat een ontzettend leuk idee! Geniaal, hoe kom je erop. En wat leuk dat je een reactie van de dame in kwestie hebt gekregen.