zondag 29 juni 2014

Samen creatief

Ieder jaar word er in onze gemeente een kunstmarkt gehouden en ieder jaar kun je daar zelf aan meedoen. Dit jaar kon er een biscuit gebakken vaas gekocht worden, daar kon je dan iets kunstzinnigs mee doen en daarna inleveren voor de tentoonstelling. Zoonlief wilde dit jaar meedoen dus ik heb 2 vazen gekocht en we zijn samen aan de slag gegaan:


Zijn vaas is lichtblauw geverfd (zelf gemengde kleur), daarna met (foam)stickers beplakt en met viltstift verfraaid. En er moest een touwtje rond de hals van de vaas.

Ik had 1030 ideeën maar HET idee popte niet op (ja, 2 uur nadat ik de vazen terug ingeleverd had......) Ik haalde een bol henneptouw uit de schuur en ben gaan macrameën zonder vooropgesteld plan of idee:



Mijn vaas was tot m'n grote verbazing genomineerd (ik geloof dat ze van de 50 vazen er zo'n 5 nomineren en daarvan hebben er 3 prijs). Hartstikke leuk! Zoonlief (en andere kinderen die meededen) kreeg een aanmoedigingsprijs: een schilderdoek, set penselen en een palet. Hij heeft de organisatoren al meegedeeld dat ie volgend jaar weer mee gaat doen!

3 opmerkingen:

Pauline zei

Je hebt dan ook wel iets echt origineels gemaakt hoor!Knap gedaan.

Pauline zei

Beide vazen zijn prachtig! Wat een leuk initiatief, een heuse uitdaging. Gefeliciteerd met de nominatie.

Corina zei

Oh wat een leuk initiatief, en wat hebben jullie allebei een leuke vaas gemaakt!