woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar!



Een heel gelukkig, gezond en creatief 2014!!!



Ergens in augustus had ik m'n voornemens nog eens geblogd, eens kijken wat daarvan terecht gekomen is:

PinterestSWAP afmaken (had op 30 april al ter plaatse moeten zijn *bloos*)
Borduurwerk met de ganzen afmaken
Speldenkussen maken
IronCraft zo goed mogelijk doen (iedere twee weken een opdracht)
In oktober starten met 
een spinnensjaal (KLIK)

Mocht er dan nog tijd over zijn:

Inktvisjes haken voor couveusekindjes in Zweden
Iedere 10e van de maand een UFO update van het kleurige visjes borduurwerk
Herfst/winter kleding naaien voor mijzelf
Sokken breien voor mijzelf


Met de SWAP ben ik nog steeds druk bezig, dit gaat in januari (bij leven en welzijn) klaar zijn.
Borduurwerk met de ganzen is een eind op weg, maar nog niet klaar
Speldenkussen maken: dat is afgevoerd wegens te weinig tijd
IronCraft zo goed mogelijk doen: dat is behoorlijk goed gelukt. Het zijn wel allemaal 'snelle' projectjes geweest.
De spinnensjaal is (weer) niet op de naalden gekomen dit jaar.

Tijd over heb ik niet gehad. M'n tijd was gevuld met zaken rondom zoonlief: het traject bij het GGZ, de diagnose 'klassiek autisme', therapieën voor (eigenlijk tegen) z'n ADHD kenmerken en nu op zoek naar een andere basisschool. Dit kostte zoveel energie dat als ik het eens wat rustiger had, ik prompt ziek werd. Nog nooit zoveel ziekig geweest als in 2013! Ik hoop dat 2014 wat meer rust met zich meebrengt, maar dat zal de tijd leren.

Maar nu, de goede voornemens voor 2014:

Lopende projecten afmaken
Niet meer met alle voorbijkomende HAL, KAL, SAL, SWAP's etc. mee willen doen
Meedoen met IronCraft 2014
Meedoen met de QAL Boxed Flowers (dit omdat ik al jaren wil leren quilten)
Dingen voor onszelf maken: kleding, accessoires, huishoudelijke zaken dat soort dingen
Zoveel mogelijk uit voorraad werken

3 opmerkingen:

Corina zei

Een heel goed en gelukkig 2014 gewenst, ik hoop voor je dat het nieuwe jaar je meer rust brengt en je ook weer aan jezelf toe komt.

Myrthestiek zei

Wij wensen jullie ook een heel goed en vooral gezond 2014!

Pauline zei

Veel succes met al je plannen, voornemens en beslissingen!
Veel goeds en geluk 2014!