dinsdag 10 december 2013

Hobby Avondje

Ik zit in een vriendinnenclubje met 5 andere dames en met enige regelmaat doen we iets leuks: uit eten, wandelen, filmavondje thuis en gisterenavond zouden we een hobby avondje houden. 2 Dames waren helaas verhinderd maar met z'n viertjes hebben we het ook gezellig gehad. Er werd gehaakt, gebreid (op zo'n breiring) en met kraaltjes gewerkt.

Ik heb momenteel alleen grote projecten onder handen en die zijn op zo'n avondje niet handig, gelukkig had ik laatst bij de Action 3 pakketjes om 'kreukel'kettingen te maken meegenomen. Heel vriendelijk geprijsd en de kwaliteit was best redelijk goed te noemen. Ik heb er gisteren 2 van gemaakt:




De kleuren komen echt niet goed uit. Ik heb buiten foto's gemaakt, die waren nog veel minder. Ligt het aan het heldere, zonnige weer of aan m'n fototoestel? Geen idee, maar in het echt zijn ze gelukkig een stuk mooier.

3 opmerkingen:

Pauline zei

Wat gezellig een avondje samen handwerken, mooie armbandjes!

Peppy zei

Ja, dat klinkt inderdaad heel gezellig! en altijd leuk om te doen, werken met kraaltjes. Handig ook om alles in een pakketje bij elkaar te hebben!
Groeten van Ellen

Corina zei

Dat ziet er leuk uit zeg!