vrijdag 19 april 2013

FantasySWAP is gearriveerd!

Veels te laat, maar hij is er dan toch: de FantasySWAP. M'n maatje had als fantasy onderwerp Pixies. Pixies zijn een soort ondeugende shabby kabouterachtige types. Ik kende ze eigenlijk niet, maar ik ben ze ontzettend leuk gaan vinden. Dit had ik allemaal in het pakket gestoken:


Een pen, een kaarsenhouder en een beeldje had ik al snel bij elkaar verzameld. Maar toen: de zelfmaak items...............dat was een ander verhaal. De boekenlegger ging vlot, die zat in m'n hoofd en kon ik zó maken. Daarna begon ik een leuke Pixie-muts te breien...........tot 3 keer toe opnieuw begonnen en toen ik voor 2/3 klaar was zag ik wéér een fout (in het begin nog wel!). Op die muts rustte geen zegen dus dan maar iets anders maken. Het patroon van de vingerloze handschoenen had ik al eens in m'n Ravelry queue gezet omdat ik ze zo ontzettend  leuk vond. Nu heb ik op geen enkele afbeelding een Pixie handschoenen zien dragen maar op de één of andere manier vond ik ze wel Pixie-achtig.



De kleur heb ik afgeleid uit de door m'n maatje opgegeven lievelingskleuren dus ik hoop dat ze ze mooi vindt (en dat ze passen). Is altijd weer spannend wat je maatje ervan vindt.............

3 opmerkingen:

Corina zei

Wat een super leuke handschoentjes Miriam! Altijd leuk om te zien hoe zorgvuldig jij je pakketjes samenstelt.

Anoniem zei

helemaal goedgekeurd hoor, ik vind het super! Dankjewel!

Karin zei

Ik vind de handschoentjes geweldig! De kleur, het model, helemaal goed! Je hebt er een leuke swap van gemaakt.