zondag 20 januari 2013

Uurtje per Dag, week 19

Zo het weekend zit er weer op: een nieuwe week, een nieuw Uurtje per Dag blogje (het 19e alweer!)
Na een druk weekend ga ik deze week (proberen) de puntjes weer op de i te zetten, beloftes waar te maken (mn de deadlines die ik heb op handwerkgebied).

Maandag half uurtje extra huishouden: Ik heb eindelijk de raamhangers van strijkkralen opgehangen. Een werkje van niks maar ik deed het maar niet. De carnavalskleding is uitgezocht en, natuurlijk,  past zoonlief nergens  meer in. Hij wilde astronaut dit jaar en dat kon. Omdat wijzelf nog nooit verkleed geweest zijn met carnaval bestelde ik in 1 moeite voor ons ook een outfit mee. De oude kleding van zoonlief heb ik meteen meegenomen voor een vriendin met jonger (en kleiner) zoontje. Een paar rubberlaarzen die hier al een poosje werkeloos stonden heb ik meteen bij gedaan. Een geleend spelletje van een andere vriendin is ook retour afzender gegaan vandaag. Toen dat geregeld was ben ik naar de supermarkt gegaan om een voorraad nieuwe verjaardagskaarten en een velletje postzegels. Ze waren bijna op (kaarten zowel als zegels) en nu grijpen we niet mis een volgende verjaardag!

Maandag half uurtje handwerken:
Grrrr, computerproblemen! Een hele tijd mee bezig geweest: er moet toch een monteur bij komen. Geen handwerktijd meer helaas

Dinsdag half uurtje extra huishouden:
Zoonlief ziek thuis en hij wilde alleen maar tegen me aan hangen: geen huishouden gedaan, laat staan wat extra's

Dinsdag half uurtje handwerken:
Ik heb weer aan de Fantasy SWAP gewerkt (die had vandaag bij m'n maatje bezorgd moeten zijn................weer te laat dus)

Woensdag half uurtje extra huishouden: De hele ochtend op school aan het werk geweest (Kurzweil) en 's-middags het normale huishouden. Vanavond lekker op verjaardagsvisite, op tijd weer naar huis (doordeweekse dag) en dan nog even handwerken

Woensdag half uurtje handwerken: Niet gehandwerkt.........wel tandarts........zoonlief viel tijdens ons bezoek z'n tanden naar binnen. Gelukkig had ie een overbeet en zijn ze niet te ver naar binnen geslagen, er hoefde niets aan te gebeuren. Ook geen botbreuk of hersenschudding gelukkig. Nu een week of 3 voorzichtig eten en de dikke lip moet ook vanzelf wegtrekken (hij ziet er nu een beetje 'vogelbekdierachig' uit.

Donderdag half uurtje extra huishouden: Zoonlief een dagje thuis gehouden en hij wilde niet anders dan op de bank tegen mama aan (televisie en WII aan).

Donderdag half uurtje handwerken: Ik was gaar na het dagje bankhangen en heb niet gehandwerkt.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: vandaag huisbezoek GGZ, soort van huiswerk opgekregen dus geen tijd voor extra huishoudelijke zaken

Vrijdag half uurtje handwerken: te moe........niets gedaan dus.

Geen opmerkingen: