zondag 25 november 2012

Uurtje per dag week 11

Het afgelopen weekend had ik een vrouwenweekend in een mooi gelegen huisje, op een rustig vakantieparkje aan een water. Héérlijk gekletst, gehandwerkt, gegeten. Helemaal opgeladen en toch ook moe kwam ik zondagmiddag weer thuis. Hopelijk blijft het opgeladen zijn lang hangen (langer dan het moe zijn :) )

Maandag half uurtje extra huishouden: ik heb de verstelmand weer eens leeggekiept op tafel. Ik ben ongeveer op de helft gekomen, dus morgen (of verderop in de week) zal ik er weer tijd aan besteden (toch minimaal weer een half uur)

Maandag half uurtje handwerken: ik heb lekker aan de HAL gewerkt.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: ik heb de dekbedovertrekken van het logeerbed gewassen, ze waren wat muf (onbeslapen) en ik heb ze nu weer lekker fris in de kast liggen. Ook nog een verloren en gevonden knoopje aangenaaid.

Dinsdag half uurtje handwerken: het is er niet van gekomen. Druk met de verfbezigheden in de woonkamer. (bijna klaar gelukkig!)

Woensdag half uurtje extra huishouden: Op woensdagochtend tijdens schooltijd doe ik mijn vrijwilligerswerk op school (schrift omzetten in gesproken taal voor dyslectische kinderen, met Kurzweil software) dus heel veel tijd voor extra huishouden heb ik dan niet. Zeker vandaag niet want de verfklus is af en alle meubels/gordijnen/planten/etc. moesten weer op hun plekje.

Woensdag half uurtje handwerken: Niets van gekomen, te moe van het gesleep met het meubilair

 
 
Donderdag half uurtje extra huishouden: nadat de meubels op hun plek stonden konden vandaag de 'accessoires' en de planten op hun plekje. Daar ben ik toch nog even tijd aan kwijt geweest. 's-Avonds ben ik enorm aan het soppen en boenen geweest (op school bij zoonlief)
 
Donderdag half uurtje handwerken: niets van gekomen
 
Vrijdag half uurtje extra huishouden: weer een 'opruimronde' door het huis gemaakt. Tas en koffer van vorig weekend naar zolder gebracht en op hun plekje daar gezet, de dekbedden naar zolder in de kast tesamen met het schone en droge bijbehorende overtrekken gelegd, de eetkamertafel weer een onderhanden genomen (wat is dat een rommelmagneet zeg!) en zo een heleboel kleine dingetjes op hun plek gelegd dus.
 
Vrijdag half uurtje handwerken: niets van gekomen, ik ben met 4 andere vriendinnen uit eten geweest 's avonds.
 
 


Geen opmerkingen: