zaterdag 27 oktober 2012

Week 7, Uurtje per Dag

De herfstvakantie is voorbij, ik ben weer een beetje opgeknapt dus we gaan er weer voor.

Maandag half uurtje extra huishouden: Ik had net een deel van het normale huishouden gedaan toen de telefoon ging: of ik zoonlief van school kon ophalen: hij was ziek.................. het huishouden van vandaag is niet helemaal gedaan laat staan een half uur extra.

Maandag half uurtje handwerken: stukje aan de sokken gebreid. Ze worden echt te groot voor zoonlief dus ik word eigenaar van een paar lentegroene zelfgebreide sokken.

Dinsdag half uurtje extra huishouden: computerproblemen...........wéér. Ik heb mij er een hele poos mee zoet kunnen houden. Maar het is wel iets dat gebeuren moet natuurlijk. Ook heb ik een berg strijk weggestreken. Niet de normale strijk maar de spullen waar zoonlief nog 'in moet groeien'. Ik ben er nog niet klaar mee, er ligt nog meer.




Dinsdag half uurtje handwerken: aan de sokken gewerkt. Zoonlief was het er niet mee eens dat ik ze inpik, dus het worden toch sokken voor hem..............

Woensdag half uurtje extra huishouden: gisteren kreeg ik weer een flinke tas met tweedehandskleding voor zoonlief. Vandaag heb ik die meteen uitgezocht, hetgeen mocht blijven uitgewassen en hetgeen we niet bliefden doorgegeven. Echt zo'n klusje dat normaliter wéken kon blijven liggen. Lekker zo!

Woensdag half uurtje handwerken: de sokken zijn afgewerkt! Een affo dus: dat is lang geleden. Ook heb ik nog een klein stukje geborduurd aan de kleurige visjes SAL.



Donderdag half uurtje extra huishouden: wegens ziekte van zoonlief is het er niet van gekomen.

Donderdag half uurtje handwerken: ik heb aan de Knittens voor de dierenbescherming (tevens 'ik recykleer!' project) gewerkt

Vrijdag half uurtje extra huishouden: wegens ziekte van zoonlief is het er niet van gekomen.

Vrijdag half uurtje handwerken: ik heb weer aan de Knittens gewerkt. En 's-avonds weer een HAL blokje gehaakt.

Zo, het weekend is weer van start! Ik heb het nodig hoor, zoonlief is nu dus (bijna) 2 weken thuis geweest (1 week vakantie, 1 weekje ziek) en dat vreet energie  en tijd. Maar hij is dusdanig opgeknapt dat hij maandag weer naar school kan. Dan ga ik het huishouden aanpakken want dat loopt dus heel erg achter. Morgen nog wat in de moestuin doen, ze geven mooi weer af (in ieder geval droog). Vandaag heb ik trouwens de knittens afgemaakt (hm, staat wat vreemd: het project Knittens afgerond klink al wat vriendelijker hè) Morgen maak ik foto's van de katjes en die zal ik hier dan laten zien. Tot morgen!

Geen opmerkingen: