zaterdag 20 oktober 2012

Uurtje per dag, week 6 (herfstvakantie)

Het is herfstvakantie, ik ben benieuwd of ik een uurtje per dag ga halen deze week!

Maandag half uurtje extra huishouden: het speelgoedkastje van zoonlief in de woonkamer. Wat een zooi zeg! Ik heb het één en ander weg mogen doen waar hij te oud voor was geworden en een hoop van die halve setjes kaarten die je sparen kon (actie allang afgelopen dus compleet wordt het nooit meer en hij doet er sowieso niets mee, hij kijkt er letterlijk niet naar)

Maandag half uurtje handwerken: sokken voor zoonlief opgestart. Hij koos voor groen garen en het worden weer spiraalsokken omdat hij dat fijn vind om aan te doen (zit geen hiel in, dus ook geen hiel die bovenop je voet terecht kan komen.............).


Dinsdag half uurtje extra huishouden: niets van gekomen. Zoonlief en ik allebei ziekig en manlief kwam 's-avonds ook al ziek uit z'n werk.

Dinsdag half uurtje handwerken: ik heb, natuurlijk, een stukje aan de sokken voor zoonlief gedaan. Ook heb ik garen besteld voor 2 truien voor mijzelf. Een degelijke warme trui kopen valt niet mee, dan maar zelf maken! En vandaag werden ook de maatjes bekend gemaakt voor de FantasySWAP, ik heb Luna als maatje en zij kiest voor Pixies. Kan ik lekker mee bezig komende tijd.

Woensdag half uurtje extra huishouden: niets van terecht gekomen.

Woensdag half uurtje handwerken: beetje aan de sokken voor zoonlief gewerkt.



Donderdag half uurtje extra huishouden: de dvd's van zoonlief uitgezocht en alle dvd's waar hij te groot voor geworden is weggegeven.

Donderdag half uurtje handwerken: aan de sokken bezig geweest.

Vrijdag half uurtje extra huishouden: de schuur opgeruimd en aangeveegd, de voorraadkist met kattenbakkorrels die daar ook staat weer aangevuld.

Vrijdag half uurtje handwerken: aan de sokken gewerkt (natuurlijk)

Zo dat was het wel voor wat betreft de herfstvakantie. Dit weekend zijn man- en zoonlief bij opa logeren en heb ik het huis voor mijzelf alleen. Even bijkomen van de herfstvakantie ;)

2 opmerkingen:

Dieneke Nagtegaal zei

Nog een beetje de tijd om bij te komen van de herfstvakantie en je"griep" Miriam. Jammer dat je er niet bij kon zijn ;-)

Pauline zei

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, jammer dat je je juist in de vakantie gammel voelde, maar het heerst. Een prettig weekendje voor jezelf!