donderdag 29 december 2011

Hetgeen ik maakte voor de KerstSWAP.

M'n maatje heeft ondertussen haar kerstpakket geopend en kan ik dus laten zien wat ik gemaakt (en gekocht) heb. We zouden voor alle letters in het woord kerst een cadeautje maken of kopen. Ik kocht een ijskristalKaars en een Engeltjesmobile (boven een theelichtje, je kent ze vast wel), ik maakte een Roodborstboekenlegger:



 en een Shawl (in kerstkleur):


 

 En als laatste een mini Tasje aan een sleutelring (handig voor een muntje voor het boodschappenkarretje):



5 opmerkingen:

crea annemieke zei

Hoi Miriam,

Wat had jij een mooie swap gemaakt zeg! Waw.... die sjaal, echt mooi.... en dat lieve vogeltje... je hebt er wel veel werk van gemaakt. Als ik heel eerlijk ben kom jij er met veel minder af....

warme creatieve groet Annemieke

Amarins zei

Wauw wat prachtig gemaakt allemaal. Die sjaal is ook een echt pronkstukje. Wat zal de ontvangster hier blij mee zijn.
Groetjes, Amarins

Tineke zei

Wow, wat een mooie swap heb je gemaakt, super.

Sjoukje zei

Wat een prachtige swap! Vond je het niet heel jammer om die sjaal op te sturen? Heel erg mooi gemaakt, mijn complimenten!

Marianne zei

Ik vind het roodborstje superlief.
Leuk idee zo die boekenlegger.
groet,Marianne