donderdag 24 november 2011

Waar ik mee bezig ben:

met een heleboel geheime projecten. Erg leuk om te doen, maar het nadeel is dat ik er niets van kan laten zien. Pas als het bij de ontvanger/ster gearriveerd is kan ik het publiceren hier en dan is het 1 bericht met meerdere projecten. Zo schiet het niet hard op hier hè (vandaar ook m'n 100 Vogels serie).

Gisteren ben ik bezig geweest met het uithalen van het truitje dat ik aan het breien was voor zoonlief. Een schattig truitje maar een onwerkbaar patroon (en ik brei dan toch al zo'n 35 jaar!). Na een keer of 6/7 opnieuw begonnen te zijn heb ik me gewonnen gegeven: deze gaat het niet worden! Van het garen ga ik lekker zo'n grote kol breien, vanavond ga ik ermee beginnen. (ik kon geen leuk patroon voor een trui vinden bij deze wol, het is nl. vrij dik (Bulky)) Gelukkig heb ik nog garen liggen voor 2 andere truien voor zoonlief, daar ga ik ook binnenkort mee starten. En over 6 dagen starten we met een HAL (Haak A Long) bij de club Mooi Handwerk. Een afghan van 63 blokken: daar ben ik wel even zoet mee! Natuurlijk heb ik nog voldoende andere projecten onder handen (zie linkerkolom 'bezig met') dus vervelen doe ik me sowieso niet!

En een plaatje om het hier een béétje gezellig te maken (maar niet te lang naar kijken hoor!):

1 opmerking:

Unknown zei

Bedankt voor je leuke berichtje gisteren. En naar het plaatje moet je idd niet te lang kijken haha ;)

Goed weekend!

Gr. Judith