vrijdag 6 mei 2011

Knikkerzak gehaakt

Bij de club Mooi Handwerk staat deze maand de handwerktechniek 'haken' in het zonnetje, bij dezelfde club is het onderwerp van de nieuwe clubcrea 'tas', bij de club Naald en Draad doen we aan een UWYH en dan het feit dat knikkers hun weg hier naar ons huis beginnen te vinden (en daar overal rondslingeren) deden mij de haaknaald grijpen en een knikkerzak haken. Nog geen avondje werk (het is dan ook een simpele knikkerzak) en ik heb aan alle voornoemde dingen voldaan. Natuurlijk ga ik nog meer UWYH (m'n garen voorraad is met het haken van deze knikkerzak niet uitgeput) en ga ik nog een echte tas maken, maar die levensgevaarlijk rondslingerende knikkers zijn wél opgeruimd nu.

3 opmerkingen:

Pauline zei

En dit is nog leuk voor je kind ook!

Amarins zei

Geweldig wat een leuke knikkerzak. En inderdaad vlot klaar, heerlijk dit soort projectjes.
Groetjes en fijn weekend,
Amarins

Creative Chaos zei

Hoi Miriam ,
Leuk zo'n knikkerzak, heb ik ooit es lang geleden een gemaakt voor wattenbolletjes , maar waar die gebleven is ???
Thanks voor je complimentje voor mijn hitchhiker, maar dat ie zo mooi is , ligt voor 90 $ aan de wol !! :-))
Foto ?? Echt niet !!! Aleen mijn pony was maar geknipt en wat die randdebiel gedaan heeft weet ik niet , maar hij staat alle kanten uit behalve de goeie ... zit er hard aan te denken een burka te gaan dragen zolang :-)) haha
Pat xx