zaterdag 5 februari 2011

Eindelijk!

In oktober 2010 heb ik de Pink Bluebell Lace Scarf gebreid. Die moest enkel nog geblockt worden maar dat werd maar uitgesteld en uitgesteld. Ik had ondertussen al een blockkit aangeschaft dus ik was er eigenlijk helemaal klaar voor (en dan nog niet doen hè!) Gelukkig ben ik lid van een groep op Ravelry die iedere maand opgeeft wat er aan welke WIP gedaan wordt en ik had in januari opgegeven dat ik m'n Pink Bluebell zou blocken (en nog 3 andere dingen waarvan er maar 1 niet gelukt is, goed hè) Dus op 30 januari (!) heb ik m'n Pink Bleubell een half uur laten verdrinken in koud water en tot niet-druipend-nat droog geduwd met een badlaken (voorzichtig voorzichtig) en daarna geblockt. En wat is ie daar van opgeknapt!!!! Nu is het met recht een Lace shawl vind ik.

En nog even een Pink Bluebell van dichtbij:

Zie je het? Het steeltje rechts het klokje links.

7 opmerkingen:

Corina zei

Ik vind 'm geweldig mooi geworden, Miriam, dat blocken maakt 'm toch wel helemaal 'echt'.

Amarins zei

Wauw wat mooi!
Groetjes,
Amarins

Yvonne aka sommeke zei

P R A C H T I G E sjaal!!!! Wow

Mascha zei

Ik hem super mooi!
Groetjes Mascha

Pauline zei

Heel erg mooi!
Al snap ik nog niet precies wat blocken is en waarom dat moet...

GRANNY'S HOUSE zei

Prachtig, zo moooi kan ik het niet en de kleuren.....yummie

Groetjes
Ines

meijra zei

Hij is prachtig! Ik wil ook wel weten wat blocken is.

gr. meijra