dinsdag 8 februari 2011

Belofte maakt schuld.

In 2007 (!) deed ik mee aan een PIF/GUL (pay it forward/geef uit liefde) mee. Alleen eindigde de draad toen bij mij want niemand wilde een handgemaakt cadeautje van mij hebben *snik*. Van degene waarvan ik een cadeau ontving begreep ik dat ze graag geboortelappen zou willen hebben van haar kinderen en omdat ik graag borduur beloofde ik dat ik die voor haar zou maken om toch een beetje PIF te doen (of eigenlijk PIB, pay it back). Eergisteren maakte ik eindelijk de derde, tevens laatste geboortelap klaar en ik vond het moeilijk er afstand van te doen: zo mooi vond ik hem zelf. Haar zoon ter adoptie afstaan aan mij wilde zij niet, dus ik stuurde de lap toch maar op. Vandaag kreeg ik mail dat de lap op de plaats van bestemming aangekomen was (pffff, toch spannend, je moet er niet aan denken dat ie verloren gaat). Ik heb even wat 'persoonlijke gegevens' weggepoetst dus dat is die rare witte vlek, niet dat je denkt dat ik er bleekmiddel oid op gemorst heb hè.

De kleuren zijn in het echt zoveel mooier! Maar ja, het weer leende zich er niet voor om een mooie heldere daglichtfoto te maken.

4 opmerkingen:

Tineke zei

Nog mooier? Deze kleuren zijn al zo mooi. Ik vind het een hele hele mooie geboortelap zeg. Complimenten hoor! Wauw!

Gea zei

wat ontzettend leuk!!!
ik zag het op de blog van Myrthestiek,

Pauline zei

Wat een geweldig verhaal!
En een mooi gebaar.

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Hij is idd ontzettend mooi!

Kun je hem niet gewoon voor jezelf nog eens maken?

Fijne woensdag. groetjes Thea♥