woensdag 2 februari 2011

Arsenic and Old Lace Afghan.

Vandaag kwam het 5e blok uit en ik heb dat meteen maar gebreid. Het is een heerlijk wegbreiend laceblok, het laatste van de 1e baan.

Nu moet ik dus weer een week wachten op blok 6. Mary Ellen (de ontwerpster/uitgeefster zeg maar) vroeg zich al af of ik mij nog de tijd gunde om adem te halen.................tsja, moet ze maar niet van die mooie patronen uitdelen.

Vanavond ga ik in alle rust (want zoonlief is te bed) m'n allereerste paar sokken opzetten. Ik ga geen foto's laten zien wat ik ga meedoen aan een wedstrijd op een sokkenbreiclub waarvan ik lid ben (haha, m'n allereerste paar sokken ooit en dan voor een wedstrijd........................)

5 opmerkingen:

Laura zei

Je gaat lekker Miriam, ziet er heel erg mooi uit.

Laura zei

Mooi!!! Je gaat lekker! Fijne dag. Groetjes Laura

Mascha zei

Dat is lef hebben. Maar dat gaat vast goed komen. Succes met je sokken.
Groetjes Mascha

Christine zei

Je hebt lef Miriam hahaha.
Veel succes met die heerlijke voetenwarmers.
Je sjaal gaat ook super, ja uhhhhh adem halen, hoe moet dat ook weer???
Knuffels en brei ze.
Chrissie

meijra zei

Heel erg mooi Miriam, ik heb een poging gedaan, maar ik ben bang dat het niet lukt. Bij het 1e blok hield ik steeds meer steken over. Dus maar weer uitgehaald. Misschien word ik ooit nog eens een breiwonder, maar dat is nu nog niet.
liefs Meijra