dinsdag 12 oktober 2010

En weer een Katia Triana

Woorden overbodig, toch?

8 opmerkingen:

lut zei

Woorden zijn zeker overbodig! Je sjaal is P*R*A*C*H*T*I*G. Ik ben ook heel blij met je detailfoto. Zo zie ik dat ik goed bezig ben. Nogmaals bedankt voor je mailtje en je goeie raad.

crea annemieke zei

Hallo Miriam,

Geen woorden maar DADEN!
Heel erg leuk. Ook de poezendeken. staat grappig.....
Veel handwerkplezier en tot horens....

A n n e m i e k e

Corina zei

Ziet er leuk uit! Ook dit is weer zo'n mooi kleurtje!

GRANNY'S HOUSE zei

Leuke kleur, hier was alles uitverkocht, maar zodra ze er weer zijn.....

Groetjes
Ines

Alice zei

Ik heb even gekeken op je blog of jouw Triana sjaals enigzins leken op mijn breisel tot nu toe, ...gelukkig dat doet het..:-).
gr. Alice

Amarins zei

Ik zag dit garen ook en heb het vandaag besteld. Zie nu je blog en dat jij er ook mee bezig bent. Erg leuk zijn de sjaals. Binnenkort zie je misschien er ook één aankomen op mijn blog. Heb paars en rood besteld.
Groetjes,
Amarins

Mascha zei

Wat een leuk en aparte sjaal. mooie kleur ook.
Groetjes Mascha

Grietje zei

Ik vind deze kleuren zo mooi!!!