zondag 4 juli 2010

Pffffffffff, ik heb wéér een idee.

Ik heb voor- en achterpand klaar van het vest voor zoonlief. Nu wil ik daar natuurlijk leuke knopen ophebben, maar die zijn dúúr. Kom ik toch, toevallig (?), een tutorial tegen over hoe je knopen maakt van Fimo. Ik had al bij anderen eigengemaakte fimo knopen gezien maar nu weet ik hoe ik het zelf maken kan. Het is een leuk, kort filmpje: kijk zelf maar: Of zelf houten knopen maken, ook al zo'n leuk idee: http://www.aukjesatelier.nl/tutorial/woodenbutton.pdf Dus misschien/waarschijnlijk wordt zoonliefs nieuwe vest gesloten met zelfgemaakte knopen!

7 opmerkingen:

GRANNY'S HOUSE zei

Leuk!!!! Ik deed vroeger veel met fimo, oa poppen maken, maar door de atrose is het jammer genoeg niet meer mogelijk.
Ik denk dat jij hele leuke knopen zal gaan maken.

Groetjes
Ines

Grietje zei

Najaaaa zeg! Kun jij mijn gedachten lezen? Ik ben opzoek naar een knoop (grote voor een Zpagetti tas die ik voor ons meisje wil maken)

Weetje waar ze ook leuke knopen hebben? www.grootmoedersknoopendoos.nl

Groetjes,
Grietje

Marijke zei

Oh ja, fimo staat hier ook al 'n tijdje op 't lijstje van te proberen dingen..

Sjoukje zei

Jij wilt ook altijd álles kunnen, he! En álles maken. Ik ken het. Ik ook. Veel succes en ik ben benieuwd naar het resultaat!

quilting Jeannet zei

Mirjam, jij breid zo,n leuke dingen, heb je al eens op de blog gekeken van "zij maakt het", staat in mijn bloglijst, die maakt ook super dingen, allemaal van gesponnen en geverfde wol, haar laatste creatie is een aapje, zooo leuk...als je kan breien....

groetjes, Jeannet

Anje zei

Wat een super idee, ik heb wel knopen gehaakt, geverfd en van hout gemaakt, maar dit is ooooooooook leuk!
Lieve groet, Anje.

Brechtje zei

Wat een leuk filmpje! Je krijgt meteen zijn om aan de slag te gaan! Dank je wel voor de tip. Enne... succes met het maken van je knopen hoor!