woensdag 7 juli 2010

Boekenlegger af en een plof op de deurmat.

Dit is de boekenlegger gewoden waar zoonlief en ik zo druk voor gevilt hebben gisteren. Ik wilde de stengel helemaal rond de 3 balletjes hebben maar zoonlief wilde dat niet. Hij wilde dat uitdrukkelijk NIET, dus dan maar niet hè. Zijn cadeau, zijn meester.
Dit is tevens het eerste project dat we ooit samen gemaakt hebben. Kleien en tekenen niet meegerekend dan. En we vonden het leuk en zeer geslaagd! Dus zoiets zullen we vaker gaan doen denk ik.
Om half twee hoorde ik een plof in de gang, lag er dit op de deurmat:
Dit boekje had ik een poosje geleden al besteld bij Naald en Draad . Kijk toch eens wat een mooie shawls erin staan:

4 opmerkingen:

Mascha zei

Ik vind dat jullie samen een mooi project hebben gemaakt.
Groetjes Mascha

MagdaW zei

mooi kunstwerkje, des te meer omdat het samen met je zoon is gemaakt :-).. en njammie wat dat boekje betreft :-))))

MagdaW zei

Hey Myriam.. ook even hier reageren ivm mijn club-in-wording.. ik heb op deze pc je e-mailadres niet.. sniksnif.. ik hoorde van andere clubbers dat de "aanmeld"knop wel te zien is voor jullie maar niet voor mezelf (diegene die de club beheert omdat ik al lid ben hé).. neem je nog eens een kijkje/onderneem je nog eens een poging?.. ik vermoed dat als je op de knop "aanmelden" klikt je als "aspirant-lid wordt geregistreerd.. en als je jezelf in het forum "stel je even voor" voorstelt dan word je tot "volwaardig" lid gepromoveerd.. probeer je dit even uit? bedankt!

Grietje zei

Ze zijn mooi geworden!

Zeg dat boek met die mooie gehaakte shawls er in....is het een duidelijk boek? Ik ga bij onze Bruna vragen of ze hem kunnen bestellen (ik heb daar nog een waardebon van liggen...)

Groetjes,
Grietje