woensdag 17 maart 2010

SmaakmakersSWAP is aangekomen.

Mijn pakket is binnen! Ik had als smaakmaker Kaneel opgegeven (en gember als 2e omdat manlief daar gek op is). Dit zat er in het pakket:
Een oliebrander beplakt met gedroogde schijfjes sinaasappel en kaneelstokjes. Daarbij 12 meltwax-hartjes (Sugar'm Spice-geur met daarin oa kaneel en gember). Een mandje potpourri (met onderandere kaneelstokjes) met daarin een geursteentje waarop ik af en toe een druppel kaneelolie kan doen (glazen flesje onder de oranje/roze lintjes). En een recept voor pompoencake (met oa kaneel en gember als ingrediƫnt). Ben ik verwend of niet!?!?!? De hele kamer ruikt nu zacht naar kaneel: heerlijk!

3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat leuk! En leuk om te zien dat iedereen toch totaal andere swap-items vindt!

lheurebleue zei

mmmmm! ik ruik het tot hier!!

MariecusBruyn zei

jummie jummmmms
dat zijn heerlijke geuren!
Wat een verwennerijen :)