maandag 22 februari 2010

2 Affo's!

M'n prioriteitenlijstje heeft gewerkt en ik ook! De twee bijna-klaar projecten zijn klaar. Ik heb een boekenlegger geborduurd voor een dame hier uit de straat. Zij had vorig jaar jam gekookt en ons wat potten gegeven, zoonlief vond het heerlijk (wij ook hoor!) en zei dat tegen haar. De dag daarop stond ze met nog meer jam aan de deur: zo lief! Het is een patroon van Jeanette Crews Designs. Voor de achterkant heb ik een heel klein ruitje (lichtblauw/wit) genomen. M'n tweede affo is de walvis voor the Toy Society. Zoonlief vindt het maar niets dat we de walvis weg gaan geven, hij wilt hem houden als vriend voor Barry (dat is de walvis die ik eerder maakte). Ik moet nog even een nederlandstalige brief en een leuk labeltje maken zodat de vinder weet wat de bedoeling is van het cadeau. Natuurlijk ga ik van het hele gebeuren foto's maken, maar ik vind het best spannend om zomaar iets neer te leggen, er een foto van te maken en weg te lopen. Ben benieuwd wanneer ik er de moed voor verzameld heb! Op de foto staan Barry en Wally, nu nog samen.

2 opmerkingen:

Ingrid. zei

Nou ik had hier weer aardig wat bij te lezen en te kijken ; LEUK !!!
Fijne avond , groetjes van Ingrid.

miriam zei

mooi de boekenlegger en wat een lief gebaar voor die mevrouw zal ze vast geweldig vinden.
De walvisjes zijn ook leuk geworden vrolijke kleurtjes.

groetjes *miriam*