zondag 4 oktober 2009

Clubdag Het Handwerkersgilde.

Wát was dat een gezellige dag! We waren te gast bij Hoeve de Beek in Woudenberg, waar in de boerenschuur een quiltwinkel gehuisvest is. De rit er naar toe ging vlot (1 uur en 3 kwartier), dus ik was er ruim op tijd en had dus meer dan genoeg tijd om op m'n gemakje rond te kijken. Rond een uur of tien waren we compleet en had iedereen kennis gemaakt met elkaar zodat we heerlijk aan de koffie met appeltaart konden. Hierna had een deel een workshop en de overige dames gingen gezellig handwerken aan meegebrachte werkjes. De workshop was een paperpiecing workshop, hartstikke leuk (nieuwe verslaving geboren) dit pakketje kregen we en ik heb het eerste blokje klaargekregen.
Ook de lunch was goed verzorgt, met alles derop en deran zeg maar :). Dieneke deelde nog een leuk zelfgemaakt presentje uit. Tot een uur of drie fijn gepaperpieced en daarna weer koffie (of thee of iets anders natuurlijk) met lekkere koek en bonbons. Ook hadden we een tafel neergezet waarop iedereen iets kon zetten dat hij kwijt wilde/verkopen wilde. Er stond onder andere een doos met stofjes die gratis mee mochten en in die doos zaten schattige stofjes. Een paar ervan kon ik niet laten liggen, die moesten gewoon met me mee!
Rond vieren heb ik afscheid genomen van de dames en kreeg ik nog een schattig paperpiece pakketje mee. Om kwart over zes was ik pas thuis vanwege problemen op de A27. Het was een ontzettend leuke dag, zeker voor herhaling vatbaar!
Omdat ik toch naar een quiltwinkel ging, had ik m'n patronen voor mn sprookjesSWAP meegenomen en wat stofjes gekocht. Ik laat ze even zien, ondanks dat ze geheim moeten blijven!

5 opmerkingen:

Natascha zei

Ik heb het zakje even open gemaakt...leuke stofjes hoor !!!

Enne de clubdag was idd erg gezellig, het was leuk om je in het live ontmoet te hebben.
Groetjes Natascha

Amarins zei

Fijn dat het zo'n leuke dag was, ik hoop er een volgende keer ook bij te kunnen zijn. Jullie zijn leuk bezig geweest met de paperpiercing zag ik op de club en ook bij jouw werkje. Super!
Groetjes,
Amarins

Madammeke Ongeduld zei

zoiets zou ik ook wel willen meemaken,moet wel gezellig zijn

Madammeke Ongeduld zei

zo iets moet wel gezellig zijn

Ingrid. zei

Op div. logs en blogs te lezen was het erg gezellig ; leuk !Natascha ( = m'n schoonzus. ) was er ook....
Fijne dag , groetjes van Ingrid.