dinsdag 14 juli 2009

Hè bah toch.

Wegens een aanhoudende zware verkoudheid kon ik vandaag de stad niet in om wat 'grondstoffen' in te slaan voor m'n zwerfdoos items. Daar baal ik wel van hoor, ik heb namelijk diverse leuke patronen uitgezocht en sta te popelen om eraan te beginnen. Gelukkig heb ik een heleboel van hetgeen ik nodig heb, wel in huis: dat is wel lekker UWYH natuurlijk. Máár ik heb nog wel een paar dingen nodig zoals wat wol, D ringen, katoenen koord. Gelukkig is vrijwel alles via online shops verkrijgbaar en daar heb ik dus dankbaar gebruik van gemaakt. Eén pakket zal morgen arriveren, het tweede kan langer duren (en nu maar hopen dat het ruim op tijd hier is, anders kom ik weer eens in tijdnood) Hopelijk ben ik morgen ook van die verkoudheid af, m'n hoofd voelt nogal wattig en dan is nauwkeurig werken erg lastig. Ondertussen schiet m'n HAL goed op. Borduren heb ik al een paar weken niet gedaan dus op SAL gebied moet ik volgende maand een hoop inhalen (maar dat vind ik helemaal niet zo erg hoor)

1 opmerking:

lut zei

Hopelijk is je verkoudheid al iets beter. Leuk te horen dat je sprei goed opschiet. Ik ben benieuwd!