woensdag 6 mei 2009

Gewonnen!

Bij NenneDesign wordt nogal eens iets moois verloot. En deze keer heb ik een lief lente borduurpatroon gewonnen:
Wat een schatje hè. Voorlopig is het nog niet aan de beurt om gemaakt te worden (maar het duurt dan ook nog even voordat het weer lente is) Ik ben nog druk met m'n vakantieSWAP. Dat loopt maar uit door allerlei omstandigheden die veel stress veroorzaken en veel tijd kosten. Hopelijk is dat snel uit de wereld zodat ik weer fijn relaxed aan de slag kan.

4 opmerkingen:

Natascha zei

Bofkont !!!
Wat een mooi borduurtje om te maken, jammer dat hij nog even moet blijven liggen, maar wat in het vat zit verzuurt niet he ....
Groetjes Natascha

Miriam zei

Deze vind ik te te mooi om 'even snel tussendoor' te maken. Daar wil ik op m'n gemakje van gaan genieten.

Groetjes,
Miriam

Wendy zei

Mooi patroontje hoor!! Het is altijd leuk als je zo eens iets kan winnen hé.

Ingrid. zei

Mooi , gefeliciteerd !
Veel maak plezier.
Goed weekeinde , groetjes Ingrid.