vrijdag 10 april 2009

Leuk borduurboek gekocht!

Gisteren kwam de postbode een pakketje afgeven: m'n borduurboek. Ik had het boek gezien bij een dame van één van de borduurclubs waar ik lid ben en ik móést het hebben: zó leuk! Het zijn tekeningen van Antoon Krings die naar borduurpatroon omgezet zijn. Nu wil ik nog het prenten/kinder boek hebben waar deze tekeningen in staan. Lijkt me leuk voor zoonlief! Na 2 uur proberen om een leuke compostitie te maken van wat foto's van dit boek heb ik het maar opgegeven (te blond zeker?) Enkel de foto van de kaft van het boek dan maar. Na, nog meer bloed, zweet en tranen kan ik een slideshow plaatsen in een nieuw bericht. Helaas kan ik er geen tekst oid bij zetten dan zie je de foto's niet meer. Maar ja, zo kunnen jullie allemaal een beetje meegenieten van m'n borduurboek.

8 opmerkingen:

Marijke zei

oh, wow! Dat ziet er inderdaad een knap boek uit!

Miriam zei

Het is een schatje! Ik zou zó willen starten aan één (of meerder) patronen die erin staan.

Groetjes
Miriam

Grietje zei

Wat een lieve plaatjes! Ik hou van sprookjesachtige dingen en ik vind de kaboutertjes er zo leuk uitzien.

monique zei

wat een ontzettend leuk boek Miriam !!
Ken je de boeken van Daniella Drechsler? Geen borduurboeken mar wel prachtige prentenboeken.Leuk om voor te lezen en om inspiratie uit op te doen
Groetjes Monique

Miriam zei

@ Grietje: het zijn zo'n lieve tekeningen, heerlijk om zomaar naar te kijken

@ Monique: Daniella Drechsler? Die ken ik niet. Ik ga eens googlen of ik iets van haar vinden kan

Groetjes,
Miriam

Het Fluwelen Konijn zei

Hoi Miriam, wat een schattig boek, ik zou er wel een kijkje in willen nemen. Ik zal eens kijken of ik er geillustreerde boeken van tegenkom. groetjes Betty

Miriam zei

Ooo Betty, dat zou leuk zijn als jij het boek vinden zou. Het heet geloof ik Allemaal Beestjes. Ik kan het alleen als luisterboek vinden, maar ik wil natuurlijk het gewone boek.

Groetjes,
Miriam

Het Fluwelen Konijn zei

Ik hou het voor je in de gaten. Ik vraag me trouwens af of Allemaal Beestjes ook uitgegeven is als regulier prentenboek. Volgens mij zijn het allemaal op zich staande boekjes . Over de bij, spin, eekhoorn etc. groetjes Betty