woensdag 4 maart 2009

Wéér wat gewonnen!

Bij de maandelijkse verloting voor BoBa had ik deze maand de hoofdprijs! Een borduurpakket van Vervaco: Beethoven's concerto. Zó ziet het eruit:
Mooie prijs hè. Ik berg dit pakket voorlopig op, ik heb nog zoveel te borduren (te haken, te breien, te naaien, te..........................) Maar ik ga hem een keertje maken natuurlijk en dan zien jullie hier wel updates verschijnen! Willen jullie een keer meedoen met de loterij voor BoBa (of meer info hierover) kijk dan eens bij de club waar ik deze prijs gewonnen heb: Creatief voor BoBa .

5 opmerkingen:

Grietje zei

Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!

Anoniem zei

Wat een leuke prijs!!! En een leuk log! Sjemig wat doe je ontzettend veel zeg. Slaap je nog? ;-) Ben benieuwd naar je volgende updates. En heb je log in mijn favo's gezet zodat ik nog eens wat vaker kan komen snuffelen.

Greetz Sanne

Anoniem zei

Hoi Miriam,
Wat leuk dat je weer gewonnen hebt.Ze dachten zeker dat je weinig te doen hebt.Wat een lijst met werkjes.Nou,nou, ik heb het eens even zitten bekijken.Wel op een leuke manier aangegeven.
Mooi pakket trouwens.
Een fijne dag en groetjes van Annemieke

Miriam zei

Dankjulliewel voor de reacties! Ik doe idd nogal veel (aan hobbiën) het huishouden schiet er wel eens bij in (bloos) Ik probeer iedere dag iets 'creatiefs' te doen. Kan handwerken zijn, iets bakken, knutselen, verzin het maar. Al is het maar een kwartiertje per dag, voor mij is dat m'n oplaadtijd.

Groetjes,
Miriam

atelierlemlem zei

Zo...dat is een hele kluif hoor! Maar ja, Beethoven is ook al erg oud, dus een paar maandjes wachten maakt niet meer uit...
Gefeliciteerd met je prijs!