dinsdag 31 maart 2009

Ik ben er nog hoor!

Al meer dan een week geleden dat ik een berichtje geplaatst heb, foei toch. Maar het wil niet zeggen dat ik niets 'creatiefs' gedaan heb! Ik ben volop bezig met de vakantieSWAP, daar kan ik dus nog niets van laten zien. Ik heb het eerste zelfmaakitem bijna klaar en voor het tweede liggen de spullen te wachten. Al m'n SAL's en m'n HAL staan even in de wachtrij dus, dat haal ik later wel weer eens in. Voor de rest genieten we hier van het mooie weer, wandelen, fietsen, speeltuin en kinderboerderij bezoek, we vervelen ons echt nooit!

7 opmerkingen:

Natascha zei

Ik dacht al , die heeft een of andere griep onder de leden....gelukkig niet dus...enne begrijpelijk hoor dat je met dit weer liever buiten bent dan binnen.
Groetjes Natascha

Miriam zei

Nee, niet ziek gelukkig! Ja, die eerste mooie dagen van het voorjaar zijn genieten. Als het echt zomer is dan is het voor mij weer snel te heet (>22 graden) en ook ben ik niet zo 'zonbestendig' met m'n lichte huid. Het weer van nu is perfect voor mij.

Groetjes,
Miriam

ingrid zei

Groot gelijk ; lekker genieten van het mooie weer nu het kan !
Fijne dag , groetjes Ingrid.

MariecusBruyn zei

kinderboerderij... jaha, ik dacht ineeens een vogeltje in huis te hebben! Ik ben zelfs van mijn stoel opgestaan om gaan te kijken... tot ik merkte dat het vogeltje in de box zat....
:) LOL

Miriam zei

Lief hè, dat is m'n adoptievogeltje. Het geluid kun je uitzetten hoor en je kunt hem/haar voeren. Zelf ene adopteren (of een ander beestje kan ook, zitten leuke tussen)

Groetjes,
Miriam

atelierlemlem zei

Gelijk heb je hoor! Hier moet het ook ineens allemaal tussen neus en lippen door, want het milde weer lokt ons naar buiten!

MariecusBruyn zei

Wie kan er nu niet genieten van het prachtige weer buiten met al die dartele diertjes... daar mag de pc wel voor aan de kant blijven staan :)
Geniet met volle teugen, we zien je wel weer verschijnen, hoor.