donderdag 26 februari 2009

SAL18, deel 6 is klaar.

Zo, het februarideel van deze SAL is klaar. Het blijft een leuk tafereel om te borduren met al die kleurtjes. Nog 2 maanden en dan is deze helemaal klaar. Ik denk dat ik er een tas van ga maken voor de biebboeken van zoonlief. Over een paar dagen starten we met een nieuwe SAL en in juni en juli starten er weer 2 waaraan ik meedoe. Ik verveel me voorlopig niet dus qua borduren! Vandaag ga ik de derde Odd Sock borduren. Dat is meestal een avondje werk dus binnenkort is het resultaat te zien in dit theater.

9 opmerkingen:

r zei

Leuk Miriam!
Het wordt echt een leuk geheel nu! Heerlijke kleurtjes, ik blijf het zeggen!
Veel plezier aan de odd sock ,
gr. Susan

Unknown zei

Wat is het toch een ontzettend vrolijk stel Miriam !!!! leuk hoor.
Wat doe jij je sok snel ,ik ben al een tijdje bezig ......maar goed ik borduur hem helemaal vol.
Leuk hoor allemaal ik kom weer snel terug om je sok te bewonderen.
Monique

Myrthestiek zei

Zo lief. En wat een goed idee om er een tas voor zoonlief van te maken.

Anoniem zei

Wat een werk , maar erg mooi !
Creatieve groet , Ingrid.

Anoniem zei

Wat een leuk idee, om er een biebtas voor je zoon van te maken. Ik ga hier gespannen wachten op het eindresultaat.
Groetjes Natascha

Anoniem zei

Prachtig die vrolijke kabouters. En een tas is een prima idee. Lijkt me echt leuk. Ik zie het resultaat nog wel. Ben ook benieuwd naar de andere SAL's.

GRANNY'S HOUSE zei

Wat een ontzettend vrolijk tafreeltje.

Groetjes
Ines

MariecusBruyn zei

Jij bent lekker druk bezig :)
Wat een enthousiast, speels, vrolijk tafereeltje is dit.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar je volgende sok...
OT: dank je wel voor de heerlijke verjaardagswensen aan mijn dchters adres. Ze was helemaal in de wolken!

lheurebleue zei

wat ontzettend lief & vrolijk! ik zou wel mee willen vieren ....